God morgon, vilken underbar nattsömn!

God morgon kära bloggläsare! Hoppas att ni mpr lika bra som jag gör! 
Såhär bra har jag inte mått på länge, jesus! Trotts att Sverige åkte ut igår?! 

Men iallafall, igår var jag med kompisar. Ja.. Väldigt många, som vanligt så jag anser väl det vara drygt att skriva alla. Men dock finns det ju nyfikna personer (min mamma tillexempel) som vill veta vilka.. Då får hon väl fråga mig..
Hade iallfall en jättetrevlig kväll tillsammans med dessa! 

Idag sover väl Kenny över tror jag, ska bli trevligt! Ska även träffa de personerna som vi träffade igår, om jag inte är helt ute och cyklar.. Men ja, iallafall! 

Jag kollar på Piggley Winks äventyr, vem älskade inte det när dom var små?!

Hörde att duckface är populärt, fjortis forever :) :) :) :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback