Härligt med fredag - dystert med regn!

God morgon klockan börjar närma sig åtta och jag ska snart dra mig till skolan.. Ja, efter jag har fixat håret iallafall.
Somnade nog rätt tidigt igår också, ändå så vaknade jag som om jag inte hade sovit en blund i natt när mamma väckte mig..

Idag börjar jag om på nytt, ska bli skönt med en ny dag. Det är ju trottsallt fredag, härligt! Bortsätt från regnet då.
Dock tycker jag det luktar så gott när det regnar.. Men det kanske bara är jag ?

Börjar halv nio och slutar tjugo över tre idag.. Som de flesta andra dagar.
Nej men nu får jag väl skynda mig och fixa mitt hår om jag ska se någorlunda ut.
Världens skönaste känsla att gå i mjukis kläder och utan smink
. Ja den känslan har jag njuitit av nästan hela veckan.

Ha en bra fredag och glöm inte erat paraply!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback