Härligt med vinst igår!

God morgon! Vaknade vid halv nio, på en lördag?! Vad är det här?
Men iallfall, kunde sova gott i natt i Sverige vann mot Norge igår! Det är så man går in ett VM, vinner! 
Hoppas på att det går bra för dem denna sesong! För er som inte vet om det blev det iallafall 3-1 till Sverige.

Nu håller jag på att koka ägg till mig och min familj. Jag ska då ha det på en rostad macka.
Håller även på att kolla på Miami Ink, älskar det! Vill själv ha en tatuering någon dag, men jag vet inte vad eller vart ännu.. Men jag sdka iallafall ha en tatuering. 

I kväll blir det förmodligen cruising, ska bli kul. Jag vet inte om jag fortfarande har feber men, vem bryr sig.
Det är lördag = ingen skola. Helgen är en ända stor fest. 

Hoppas ni får en fin förmiddag och lördag allesammans! 

Bilderna kommer fråmn google och ja det är cruisingen i Mellerud - 10.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback