Kompisar - plugg - älskling - plugg i skype.

God kväll kära bloggläsare! 
Hoppas att eran måndag har varit bra, det har då min varit! 

Kom hem till ett dukat bord där det fanns pannbiff och potatis. Mums! 
Sedan kom August, han hade missat bussen.. Ja vi pluggade en stund iallafall.
Sen ringde älsklingen och bad mig möta upp honom. Så efter att ha varit med August träffade jag honom och resten av gänget.

Kom hem för en halv timma sedan, är helt slut. Jag har tränings/växtvärk?! What the hell? Helt utan anledning.. Tror jag dör.. I natt, i natt är det du, är det jag vill du dansa med mig? Hepp.. Då var det inte mer med det. Okej, onödigt inlägg men det var vart det för sitter och väntar på att Viktoria ska skriva ner antekningarna om kallakriget för jag har glömt antekningarna. Smart :) Nej nu får jag ge mig.. Märks vilka jag har umgåtts med iallafall.. 

NU ÄR RYSSEN KLAR BABORSKA, HALA DIG VIKTORIA TACK FÖR MIG LEVER PASTEJ. PLUGG MED PONTUS OCH VIKTORIA NU, HAJ.
Fin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback