Kvällarna är mer behagliga än dagarna.

God kväll allesammans! 
Idag har jag shoppat en heldel, har både varit på Överby och Oden. 

Har till och med fått mig en balklänning och en skolavslutningsklänning idag, är jag bäst eller vad?! Men ni får inte se dem än.. Ni får vänta tills tiden är inne för att använda dem! 

Här är dessa saker ni kan få en titt på vad jag har köpt iallafall.

Jumpsuit - H&M 99:-

Tunika - Gina Tricot 99:-

Cailyn bandeau - Gina Tricot 59:-


Och ett par cykelbyxor - Lilly bikerpants - Gina Tricot 59:-

Ja, det var typ hälften av allt det jag köpte men mer än så säger jag inte! 

Ikväll blir det att kolla på eurovision med familjen och äta grillad mat, mums! 

Har inget mer vättigt att säga mer än att det var synd att jag inte kunde fått sova hos älsklingen i natt, men hoppas han får en bra kväll ändå! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback