Snabbt inlägg om gårdagen + idag.

God eftermiddag nu sitter jag ute i solen endast i shorts och linne! Vilket väder! Kanon!

Igår så var jag ju och shoppade.
Här kommer bilder och fotografier från min ''awesome'' kamera på mobilen.

Rosa linne 199:- Cubus.


Väska 99:- Cubus.


Klackskor till balen och skolavslutningen 549 :- Din sko.


Det var det jag köpte igår, rätt nöja ja! 

Igår på valborg hände det inte så mycket, var ute lite med Viktoria igår sen åkte vi hem och kollade på tv och pratade hela natten till fyra då vi somnade. Idag hände det ien heller så mycket, åkte en sväng till Bloms och sedan grillade vi. Solat lite grann också.

Inget vettigt att säga, ha en fortsatt bra dag/kväll! Vet inte om det kommer in något mer inlägg beror på om jag har något att säga eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback