Värmen spred sig i kroppen, trotts det var kallt utomhus.

Träffade en underbar person idag,kanske 20 minuter endast men herregud vad skönt det var.

Hannah, om du vill ha någon att tala med så vet du att du har mig. 
Är det någon du vill ringa upp för att du är ledsen, så vet du att du har mig.
Är det någon gång du känner dig ensam är det bara att komma hit, dörren står alltid öppen.

Det var trotts allt du som fick mig att inse att killen jag hade grävt ner mig i, inte alls var den rätte för mig.
Du fick mig att inse att han i själva verket var ett svin som jag egentligen inte borde ha någon kontakt med. 

Du har torkade även mina tårar varje gång de rann ner för kinden på grund av olika anledningar. 

Du är världens mest underbaraste person, jag saknar dig någonting enormt.
Jag älskar dig min kära syster.

Halloween - 2011

Tjejkväll - 2010.

Januari - 2012.

December, öronmat - 2011.

Random bak, cupcakes förmodligen - 2012.

Random dag - 2011/2012.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback