Ett tappert försök till att plugga matte.. Kanske?

God morgon ännu en gång, nu kanske ännu fler är vakna! 
Jag kom precis till skolan och funderar på om jag ska plugga matte en liten stund innan provet som börjar om en halvtimma. Det borde jag väl göra, kan repitera kapitel ett som jag inte gjorde igår för det är jag mer osäker på. 


Måste bara berätta att bussarna inte är helt bra här i Västsverige. Knapparna man trycker på för att gå av fungerar inte. Så nu fick jag gå av vid en annan hållplats längre bort och gå till skolan för att han inte märkte att jag och tre andra ville gå av bussen. Sånt gör mig irriterad, sepciellt  nu när det är gashalt ute och jag valde att ta på mig converse. Bra Sara, mycketbra.

Finns inte så mycket mer att säga, jag är hungrig trotts att jag redan har druckit en mini drickyougart. 
Men vad ska man göra ? Orkasr inte gå ner oc köpa någonting heller och då får jag skylla mig själv så enkelt är det.

Detta är jag just nu, lockigt uppsatt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback