If two people are meant to be together, eventually they'll find their way back.

God morgon alla gullebullar! Hoppas ni har sovit gott! 
Jag har haft det lite jobbigt med sömnen i natt, tur jag inte ska till skolan. 
Men förhoppningsvis blir det bättre ikväll, då jag kanske har fått ur mig alla mina känslor.

Idag kanske det blir lite bak! Ska se om jag orkar det! Får väl försöka plugga lite iallafall, om jag orkar.
Har ingen ork till någonting längre vilket är väldigt tråkigt! Men jag har iallafall en ny plan till bloggen, (ovanligt haha). Jag har till och med folk som är villiga att ställa upp! Så allting blir så mycket lättare! Ska bara bestämma när och  var så kör vi! 

Idag kommer nog Gullebullen Viktoria också för att hälsa på, kul att se andra ansikten än dem i min familj haha! 

Nu ska jag kanske sätta på någon Disneyfilm och kolla på det tillsammans med mitt kattskrälle! 
Får se vilken det blir! Kanske blir en Astrid Lindgren film istället, hoho. Eller båda?!?!? 

Slänger upp bilder på min man för att lägga upp bilder, han är så damn vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback