She will be loved.

Klockan tickar på och jag har förflyttat mig från TV-rummet till finrummet för att jag inte ska störa någon när jag sitter och sjunger. Skulle ju kunna sitta på mitt rum men jag gillar att vara i finrummet, varför vet jag inte. Är så ljust och fint här. Det är väldigt fint på mitt rum med (när det är städat) såklart! 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, ville bara blogga. Få skriva lite. Funderar på att duscha så fort hockeyn är över. Färjestad ligger under med 4-3 mot Växjö, återstår bara några minut har vi turen på våran sida så hinner dem göra ett mål så det blir förlänging. Annars behöver Växjö dem poängen mer än oss, haha. 


Nu är det iallafall bestämt att jag ska vara hemma hela veckan. Hoppas verkligen att jag orkar går nästa.
Tiden går visserligen fort här hemma men är otroligt tråkigt också. Kanske kan ta mig ut och shoppa lite imorgon om jag har orken och ifall vädret tillåter det, haha. 

Slänger upp en video som fick mig att skratta, är lite ''fula'' ord men vafan, yolo. OUPS svordom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback