Snodd av goa Lovisa!

Senaste:
Lår du hörde : Ed Sheeran - Give me love.♥
Film du såg: Mio min mio.♥
Mat du åt: Fläskfilé och rotfruktsgratäng.
Du kramade: Antingen Julia eller Mary kommer inte ihåg i vilken ordning det var, haha.
Puss: Busan.
Känsla: Vilsen.
Bråk: Med pappa tidigare idag.
Resa: Med bussen till Trollhättan idag.
Glädje: Idag när jag kom till skolan och blev bemöten så fint! 
Längtan: Efter något roligt.
Dröm: Man drömmer varje natt.
Personen du träffade: Min syster.
Personen du pratade med i telefon: Mamma.
Personen du fick sms av: Viktoria - Sara hur blire i morrn?
Gången du var utomhus: När jag glev ut från bilen efter att ha handlat.
Gången hela din familj åt tillsammans: I söndags tror jag väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback