Tack för allt stöd.

God kväll klockan närmar sig halv elva och brevid mig sitter Emma och sjunger.
Låter inget vidare och därför vill inte Dennis säga någonting trotts att jag pratar med han på skype!

Imorgon är det dags för operation, hoppas på att allt går bra! Och att jag snart får komma tillbaka till skolan! 
Kommer ju sakna min älskade estetklass! Vi firade 3 månader tillsammans idag! Det var riktig dunka dunka fest! 

Vill bara tacka allt stöd jag fick genom dessa åren och även idag!
Ni anar inte va roligt det har varit att se hur många som bryr sig! Jätte tacksam! Kramar på er där ute!


 
Snart får det bli sängen, blir att gå upp 5 imorgon också! 
Duscha och så vidare, käka alvedon - YOLO. 

Bloggar imorgon om jag orkar annars finns det säkert någon annan vänlig själ som bloggar åt mig.
Nattinatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback