Trött som satan men måste plugga.

God kväll allesammans! 
Hoppas att ni har haft en bra dag, särskilt alla ungdomar som började skolan idag efter lovet! 
Det hade jag iallafall, jättekul att se att folk blir glada av att se mig efter två veckor, var jättekul! 

Hade matte, NO, historia och svenska idag. 
På matten började vi repitera inför provet på onsdag som alla ettor ska göra, det är alltså det jag ska plugga till.
På NO:n så kollade vi på olika atomer, osv.
På historian började vi kolla på Troja. Verkar vara rätt bra faktiskt! 
Och på svenskan gav vi respons till varandra på varandras noveller. Fick bra respons, det var ju skönt det! Nu är det bara finputsningen kvar! 

Egentligen är väl detta bara ett tidsfördiv att inte behöva plugga, men funderar på att runga upp Viktoria så hon sätter fart på mig och hjälper mig om jag behöver det. Är inte så mycket att plugga, repitition av första kapitlet, och procent, promille och pmm. Går nog rätt snabbt om jag orkar, har lite tid på mig imorgon också. Så kan jag plugga en stund innan jag börjar på onsdag. 

Såhär känner jag just nu, är helt uppslukad av tumblr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback