Vad finns det att göra klockan tre på natten mitt i veckan?

God natt alla mina vänner! 
Här ligger jag och bloggar och klockan närmar sig klockan tre med språngande fart! 
Wistle går på radion och jag ligger och sjunger med lite smått. Dock lågt så jag inte väcker någon.

Jag tänker alldeles för mycket. Det förstör min sömn, kommer väl få smisk av mamma för att jag är uppe nu under nätterna, men det kan inte hjälpas. La mig halv elva för att lägga mig, har jag somnat än? Nej..

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. P4 hjälper mig ju inte direkt att sova.. Och P1 har bytt från dem underbara vågorna till skogsljuden, hemskt. 

Haha, undra om detta är så intressant att läsa men det är så det ligger till iallafall..
En norsk skrev nyss till mig på skype, han ska vara på jobbet halv sju imorgon, haha! Då sover nog jag förhoppningsvis! Stackare som inte kan sova.. Men är lika synd om mig för det finns ingen annan vaken än honom.. :( 

Kolla, ser knappt trött ut..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback