Björn, Magnus och soffmys.

God morgon allesammans! 
Jag och flickorna vaknade till liv vid elva skulle jag gissa på. Hannah drog sig nyss då hon skulle hem.
Emma gick ner och duschade och här sitter jag alldeles ensam på mitt rum.

Jag funderar på att fälla ihop soffan bara för att det var fint och städat när jag hade det ''bäddat''.
Men vad har det för betydelse när ingen ska komma hit..? Haha.
Det går verkligen inte att ha städat med denna soffan. Den har en förbannelse. Lovar.

Jag vet inte riktigt vad som sker idag, ska läsa min emobok iallafall. Och hålla alla tummar som finns för att någon vill prata med mig på skype, tänk om ingen vill? Vad ska jag då göra? Skype är mitt liv.. Hela mitt liv..

Just nu sitter jag ialalfall och lyssnar på Björn Rosenström och Magnus Uggla. Favorit-svenska-gubbarna. Haha.
 
SER BRUN UT, A-A-AMAZIIIING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback