Detta inlägget gör jag bara för att hålla mig vaken.

God kväll alla söta läsare! 
Dagen har varit lååång och seg. Riktigt jobbig om jag ska vara ärlig. 
Men det är bara på't igen imorgon då jag måste gå upp 5 på morgonen, alltså MÅSTE. Idag vaknade jag 5 självmant, var ju inte heller så kul. Men jag hade chansen att somna om men jag kunde inte. 
 
Blir att lägga sig tidigt ikväll. Men först en skypestund med den bästa av dem bästa.
Vet inte vad jag mer ska skriva, mamma var jättesöt och gjorde mig en omelett när jag inte tyckte om köttfärssåsen och spaghettin. Min fina mamma. ♥
 
Tänkte tipsa er om mina klasskompisars bloggar när jag ändå var i farten. 
För er i Mellerud kanske det är roligt att kolla på lite andra bloggar en fjortisbloggar och desperata Melleruds bloggar! Lägger länkarna här under och önskar er en super mysig måndag, det har jag iallafall! 

Lovisa.
Emma.
Lisa.
Tora.
Gry. 
 
Härliga tjejer allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback