Ed Sheeran, min prins.

God eftermiddag! 
Har varit hemma i en timma drygt!  
 
Idag händer nog ingenting, jag är otroligt trött.
Somnade på bussen, men vaknade när mobilen började ringa, haha. Sen somnade jag i telefon också, men ja..
Jag sitter nog uppe i skype ändå, hur trött jag än är... Händer ju då och då att jag somnar där med.. Men ja, jag älskar att prata i skype. Finns absolut ingenting bättre! Bästa uppfinningen - någonsin!

Pappsen står för maten idag, någonting med falukorv blir det. 
Emma kommer snart hem från skolan och morfar klipper håret.
Bara för er som ville veta det liksom.

Har ingen aning om vad jag ska skriva, jag är svullen under ögat och har ont i huvudet och halsen.
Snälla tyck synd om mig, jag behöver det. Tur att Ed Sheeran vill sjunga lite för mig då, min prins.
- Okej, jag vet vad ni tänker har många prinsar nu men det är väl bra att variera sig eller? JOKE. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback