En heldag på Överby!

God kväll allesammans!
Sitter här helt slut, är så jävla trött så det inte är sant! Orkar inte ens passa mitt ordaval, fuck it. GANGSTAH.

Men iallafall, idag blev det en heldag på Överby i Trollhättan, först tillsammans med syrran och hennes kompis sen tillsammans med Viktoria. Var trevligt, men tog all min kraft i från mig. Usch.

Är nästan klar med packningen, har bara datorn och kameran kvar sedan är jag klar! Skönt! 
Måste bara städa upp lite på mitt rum, men just nu har jag ingen ork alls, funderar på att ta det imorgon bitti istället, har börjat lite smått. Tagit bort kläder och så vidare. Usch har huvudvärk och allt möjligt. Fuck. 

Imorgon bär det av till Falun, jag slänger nog upp ett inlägg på bloggen innan jag åker tror jag! 
Annars bloggar jag väl när jag är framme! Eller båda, ja det märker ni väl! 

Bilder från idag! 

Jag och Emma.
Viktoria och jag tog en fika.
Min outfit idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback