God eftermiddag!

Hej på er allesammans! 
Här sitter jag i vårat vardags rum tillsammans med mamma, båda är inne i datornsvärld, i bakrunden går TV:n.

Vaknade till liv vid liv runt kvart i ett idag. Vilken sömntuta jag är. Sov nästan 13 timmar.
Gissa om jag är utvilad eller. Undra om det blir svårt att somna i natt. Det hade ju inte varit så bra. 
Ska ju trottsallt upp runt halv sex - sex imorgon. Usch. Men får mig iallafall lite shopping imorgon! Härligt! 

Nu kanske ni undrar varför jag ska upp så tidigt? Kanske hon ska till skolan? Kanske hon ska utomlands? 
Nej, inget sådant kul.. Ska vara på sjukhuset i Uddevalla klockan 8 på morgonen, jesus. Kommer ju dö. Bokstavligt. 

Idag vet jag inte vad jag ska fortsätta med att göra. Kanske blir en film? Om ingen vill prata med mig i skype?
Men ingen har direkt velat prata med mig på skype på hela veckan, stackars mig.. 

Chandler Bing ♥
Tumblr_matsi4lp0x1qgwqw9o1_500_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback