Little things - nya favoriten!

God morgon allesammans! 
Jag hade helt missat att One Direction skulle släppa en låt idag - Little things. Pinsamt.

Men nu ligger jag iallfall här i sängen och gråter. Världens finaste låt.
Ryser i hela kroppen. Denna låten gjorde hela min dag.  Spelar ingen roll om jag vaknade på rätt eller fel sida. Detta gjorde verkligen hela min dag. Nu återstår det bara fyra dagar tills dem är i Sverige. Synd att man inte kunde vara där. Men det kommer fler tillfällen och då ska jag vara där! Inget snack om saken! Men på fredag kommer jag iallafall sitta bänkad framför tv:n för att kolla på dem! Kan jag ju inte missa för något i världen! 

Nu kanske jag ska ta mig någonting att äta för jag blev väldigt hungrig. Eller jag tror att jag duschar först.
Slänger upp videon och sätter på den en gång till innan jag springer ner och duschar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback