Myspys.

God kväll, inte säker på om detta är mitt sista inlägg för idag men skulle gissa på det. 

Har inte gjort så mycket sen jag bloggade senast. Har käkat godis tillsammans med Emma och Hannah.
Hållt koll på hockeyn, Färjestad vann mot Modo med 3-2! Härligt gubbar! Även snackat i skype tillsammans med Viktoria, Izak, Dennis och Viktor.. Spelat song pop mot mamma ätit en yougart och sagt god natt till Viktoria.
Mer än så har inte hänt.

Just nu sitter jag alldeles ensam på mitt rum och tänker.
Eller ja, myser kanske man säger. Ljusslingan var jättefin nu när det var mörkt.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva? Jag hoppas på att någon ringer mig på skype haha. Jag är jättetrött men vill inte lägga mig. Vet inte om jag ska läsa min emo-bok eller om jag ska stänga av datorn eller något.. Hatar verkligen den där boken. Den gör mig galen. Känslan man får när man har i uppgift att läsa 80 sidor tills på måndag. Usch. 
 
Huvudsaken är att Färjestad vann och att jag har det mysigt i min ensamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback