Shopping söndag.

God eftermiddag allesammans! 
Idag tog vi en sväng till Bloms men innan det så handlade jag och mamma mat, så nu gör hon i ordning potatisgratäng och kycklingfilé, ska bli hur gott som helst! Riktig söndagsmiddag! 
 
Som sagt, var ju till Bloms idag, en spontantripp dit är inte helt fel ibland! Ibland kan man till och med hitta saker! 
Vi köpte lite födelsedagspresenter och lite smått och gott till oss också. 

Jag fick mig ett par leggings för 120 :- , skitsnygga! 
 
Och ett nattlinne, det är jättegott att ha på sig nu när det börjar bli kallare tycker jag! Detta linnet kostade 60:-
På linnet är det en Nalle som säger '' Don't forget to brush your teeth when you go to sleep'', översatt till svenska '' Glöm inte att borsta tänderna innan du går och lägger dig'' 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback