Film mys.

Hejsan allesammans.
Kände inte direkt för att vara med någon idag, så det blev inte att vara med någon idag heller.
Idag har jag befunnit mig utomhus en heldel. Krattat, och kört skottkärra.
Jag, pappa och mamma har gjort det fint i trädgården idag. Skönt med lite frisk luft. 
 
Efter det var det dags för middag, stek och potatis serverades idag. Gott!
Efter middagen så bestämde jag mig för att mysa ner mig i soffan och kolla på tv-serier och film. Hittills har jag kollat på sex avsnitt av The big bang theory. Och nu ska jag kolla på SAW IV. Förmodligen redan sett den, men jag älskar skräckfilm. Min favorit filmgenre. 
 
Nej nu ska jag inte uppehålla mig själv med att skriva utan återgå till att luta mig bakåt och sätta på filmen.
Jag har favorit kissen som sällskap, alltid lika mysigt med sällskap.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback