IT'S FRIDAY!

God morgon och välkommen till ännu en fredag! UNDERBART!
 
Idag behövde jag bara gå upp klockan sju. Härligt. 
Nya kläder på mig, sminket är påklistrat, maroon 5 i högtalarna och magen kurrar! Det är en riktig morgon det! 
Ska snart dra mig till bussen. Inte alls lika trött som jag  var igår. OHOHOHOOOH OHOOO MY LUCKY STRIKE OH OH OHOOOH OHOHOO!
 
Jag är allmänt glad idag! Tror jag iallafall! Och det är väl bra tror jag!  Känner mig nästan som niggan över!
Så söt är han! Som ett barn på julafton, haha! 
 
Btw, vad tycker ni jag ska göra med min lugg? Haha den är änna lite lång tycker jag..
 
PUSS PÅ ER, JAG GILLAR ATT FLÖRTA FÖR ATT FÅ MER LÄSARE :) :) :) 
 
Konstigt inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback