Lite av varje.

Hejsan! 
Här sitter jag i mitt kök i pyjamas. Och chattar med Felix, vi ska snart spela. Satsade 20 kr, jag kommer vinna! 
Btw, det är det ända som är positivt när man är sjuk att man kan gå i pyjamas hela dagen och kolla på film, spela spel och uppleva lite nostalgi på TV då gamla barnprogram går! 
 
Idag har jag äntligen fått mina färjestad biljetter! Amazing! Thanks daddy! I love you!
 
Har även målat mina naglar i samma färg som Irlands flagga. Är ju trottsallt Nialls födelsedag! 
 
Nej nu kan jag inte skriva mer ska väl börja speal mot Felix snart tror jag! Ha det så bra så länge!
 

Kommentarer
Postat av: Din babe

Irland är mitt land, finn ett eget :* <3

2012-09-14 @ 14:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback