My lucky strike!

God morgon! Tråkigt väder idag..
Var uppe hela natten (till halv två) och pratade med världens bästa. Dennis, Viktoria och Viktor.
Pratade även med Jon en liten stund, såhär såg vårat samtal ut, du är väl för söt Jonis? :
Ja.. Han stoppade inte hela foten i munnen.. Sjuka människa..
Men det är min Jonis det. Inte mycket mer att göra åt det. Jag tycker ju om han ändå. Tokfis! 
 
Idag blir det THAIMAT för hela slanten! (Jag, pappa, morfar och Emma, mamma är Göteborg på bokmässa..) . 
Men först blir det att ta upp båten. I detta vädret.. Ska inte alls bli kul.. Kanske borde ta på mig först? Eller ska man gå i sin snygga färjestadtröja och pieces trosor kanske? Kanske startar ett nytt mode? Hade ni velat ha på er det om det blev mode? Det tror jag att ni skulle ;) Även håret måste ju vara lite slarvigt.. Check!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback