Vilken skitdag det var igår.

God middag!
Klockan har precis passerat ett och jag har precis sagt hejdå till Viktoria, gjort mig i ordning och vaknat till liv. 
 
Det var en riktig skitdag igår. 
- Det ösregnade.
- Hittade inget på Bergviks köpcentrum.
- Färjestad förlorade mot Frölunda med ett mål som inte ens var gilltigt.
- Vi körde vilse, tog oss två extra timmar att komma hem.
- Ramlade ner för en trappa och gjorde illa ryggen - igen. 
 
Trotts allt dåligt så hade jag det jättetrevligt på matchen. 
Karlstad är staden JAG kommer att flytta till, någon gång. Jag lovar. Min favorit.
 
Köpte mig en Färjestad tröja, hoppas på att Viktoria skickar bilderna hon tog på oss med dem på.
För min bild ser förjävlig ut, haha. 
 
Nu ska jag snart på kalas. Tillbaka till Ingribyn. Hemorten. Lovely. 
Hoppas på en trevlig dag tillsammans med nära och kära.
Och ingen otur. Man kan inte få mer otur än vad jag hade igår. Det går bara inte. Usch. 
 
Såhär snygg är iallafall jag idag. Iallafall något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback