I'm an awkward person

God kväll på er! 
Förlåt för det har blivit dåligt bloggande de senaste, men jag har haft fullt upp med skolan! 

Men imorgon slutar jag 12:20, jag vet inte riktigt hur jag ska fira det än! Funderar på att färga håret! 
Har nyss slingat min systers hår, väntar på att få se resultatet! 

Idag hade jag nationella uppsats i svenska och det gick väl rätt bra antar jag! 
Får väl ett E iallafall, om jag har tur! Fick iallafall sluta 12:30, mötte upp mamma,pappa och morfar på Överby och köpte mig ett armband för 15:- omg! (tidigare kostat 99:-) åt även en köttfärspaj på Briggens! 


Jag har även blivit överraskad/skrämd två gånger idag (alltså riktigt mega KABAAAAM) men ja.. Vad ska man säga? Jag är på rätt ställe vid rätt tillfälle! 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

an awkward*

Svar: mor din
Sara Brändström

2013-04-25 @ 22:05:48
URL: http://snigelbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback