Don't stop me now I having such a good time.

Hej på er! 
Jag slutade halv fyra idag och hade till att börja med min första film och tv produktion. Sedan min första mentorstid, svenska och första historia lektionen. Dagen gick rätt snabbt trotts att den var lång idag! 

Och Sebbe räddade även mitt liv idag, ÄNTLIGEN kom han med min mobil!
Han åkte till Trollhättan bara för att lämna den, ops.
Och jag fick skjuts till Vänersborg så jag kunde ta en tidigare buss och komma hem tidigare, hur bra är inte det?!
Och som grädde på moset är vi nu officiella på fejjan också, rawr!


Imorgon ska jag och mamma ta en dag till Trollhättan och sedan vidare till Uddevalla för undersökning och sist men inte minst till Vänersborg under kvällen!

Är ledig hela dagen imorgon och det känns ju skönt det faktiskt, men ska upp vid 8 ändå så vi hinner med Trollhättan innan vi ska vara i Uddevalla. Och så att jag hinner hem emellan och fräshar upp mig inför One Direction premiären som jag ska gå på imorgon tillsammans med Lisa (!!!!!) 

Men nu ska jag fortsätta kolla på Maria Vern tillsammans med mamma japp japp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback