Handikappad psykiskt

Hej på er! 
Här sitter jag i mediahuset medans alla andra redan har åkt, min buss går om 10 minuter så blir att snabbt inlägg! 

Hade min första mattelektion idag och han verkade jätteskön, vi fck sluta 20 minuter tidigare till och med! 
Sedan hade vi två timmars håltimma då vi gick till Nisse för att kolla efter en sal, och åt vattenmelon + kollade på några VMA klipp från igår!  Sedan hade vi Svenska där vi började med litteratur historia, ugh.

Men som sagt nu sitter jag här alldeles ensam och känner mig helt handikappad, min mobil är död och hann inte få min ''laddningsbara'' mobil av Sebastian så jag ska försöka klara mig i ett helt dygn utan mobil (WHAT?!) 

Hoppas det blir någon god mat när jag kommer hem annars vet jag inte vad jag gör..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback