Lite för tjejigt för min smak..

God förmiddag på er! 
Hoppas ni har sovit gott i natt för det har jag! 

Detta blir ett snabbt inlägg, och jag känner hur mina fingrar bara flyger fram genom tangentbordet och att jag kanske skulle vara med i någon tävling bland tjejer om vem skulle kunna skriva snababst på en dator. Kanske till och med vissa killar om jag har tur! 

Men nu ska jag först till Överby för möjligtvis lite shopping om jag hittar någonting (kollade runt igår fanns lite som jag var intresserad av, men om det passar mig vet jag inte än). Sedan ska jag på kalas hos min farbror! 
Där av min outfit idag, lite för tjejig för min smak, men vad gör man inte när det är kalas.
Och ja, jag gårter om det är någon som lägger märke till det, fick en hostattack whaaat
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback