Sista dagarna innan skolan börjar

Hej på er alla där ute! 
Blivit dåligt bloggande de senaste dagarna, men har haft fullt upp faktiskt! 

Igår kom Sebastian hit och sov över till idag. 
Vi kollade på the walking dead, lyssnade på karlavagnen och bara låg och pratade. 
Vid tolv tiden gick vi upp idag och gjorde oss klara för en dag på sjön eftersom det var så fint väder! 
Så vi åkte ut på sjön runt halv två och kom i land vid fyra. Vi tog inomskärsleden från Upperud till Sunnanå (Mellerud). 

Nu har han precis åkt hem och jag har lovat att kolla klart på avsnittet som vi var på, så det ska jag göra för att vara snäll + har ingenting bättre för mig. Egentligen har jag massor bland annat kolla på vad jag ska ha på mig imorgon (SKOLAN BÖRJAR IMORGON, WHAAAT?!) duscha, locka mitt hår (om jag orkar) osv. Men nejnej jag är för seg. Men det måste ju göras.

Har faktiskt blandade känslor inför skolstarten imorgon, ska bli kul att träffa alla men nerverna börjar komma nu, vet inte varför eftersom jag känner alla vid detta laget. Men är alltid så, är förjävlig att handskas med dagen innan skolan börjar ops.

Här kommer några sofistikerade bilder från båtturen (Sebastian tog alla bilder )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback