Vänersborgs besök

Hej på er! Idag gick jag upp vid 10 tiden och duschade.
Vid halv tolv tiden åkte vi till farfar och Marita i Vänersborg och har varit där hela dagen.
Fick jättegod middag + fika. Har även haft trevliga diskussioner, tittat på fina bilder och haft det bra över lag.

Efteråt så åkte vi till Brinkebergskulle för att ta en glass. Det var sista dagen de hade uppet för säsongen så allting var för halva priset. Tre mjukglassar med topping och strössel på och en calippo för 59 kronor, wohooo.

Jag vet att det är söndag idag och att jag egentligen ska ha lagt upp en video men jag orkar inte.
Men ni kommer inte gå lottlösta eftersom jag inte har lagt upp min och Lisas video ännu.
Eller ja, vårat bidrag till One Directions film i London.
Håll alla tummar för oss att vi vinner och får gå på röda mattan, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback