Ett par mysiga dagar

Hej på er! Slänger in ett inlägg utöver listan, suprise! 

Igår slutade jag tjugo i två och när jag hade slutat åkte jag hem till Sebastian som ska vara hemma några dagar innan han åker sista gången till Norge innan hans praktik är slut, ÄNTLIGEN! När jag kom dit bjöd han på spaghetti med köttfärssås efter det somnade jag i soffan ett par gånger. Då passade han på att skrämma mig (omedvetet) så jag flög upp ur soffan, ops. Sedan spelade vi lite kortspel, finns i sjön, skitgubbe och UNO, var jättekul! Sedan var det dags för julkalendern, förövrigt är den jättebra så den borde alla kolla på! Sedan kollade vi på senaste avsnittet av The walking dead och till våran stora besvikelse så är det uppehåll till februari månad... :(

Idag fick jag gå upp vid sex eftersom jag började tidigt, var ganska jobbigt att gå upp så tidigt idag. Har varit extremt trött det senaste, vet inte varför men så ligger det till. När jag kom till skolan hade jag film-lektion, vi fick några scener filmade innan jag hade utvecklingssamtal, var inga problem där heller. Efter lunchen som bestod av skinksås och pasta som inte var särskilt god bad treorna på media oss att vara med i deras film. Vi fick dansa i säkert 40 minuter för att de skulle få sitt material, men det var kul iallafall, hög och bra musik, roliga människor och goa vänner. När svenskan skulle börja kom de två killarna som jag och Emma ska till Spanien tillsammans med in och frågade oss om vi kunde hjälpa till att filma. Så denna dagen har bara bestått av inspelningar och utvecklingssamtal, det har varit jättekul! Är så sjukt pepp på denna resan!!!

Efter skolan mötte jag upp Sebastian på Thai Singbar i Trollhättan för att vi skulle äta thaimat, det var jättegott och mysigt! Vid 17:20 tog jag bussen hem och var hemma 18:20 ungefär. Har hunnit kolla på julkalendern, pluggat matte, kollat på halv åtta hos mig, duschat och ätit After Eight, sjukt gott. Nu ska jag blogga klart sedan ska jag nog läsa lite i min bok eftersom den ska vara klar tills nästa måndag.

Våran första bild tillsammans, jag tycker att den är charmig och är inte säker på att ni har sett den innan heheh.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback