God jul och god fortsättning på er!

God jul! Hoppas ni har haft en lika trevlig jul som jag har haft.

På julafton väckte pappa mig vid nio och vi öppnade några få julklappar som vi alltid gör! 
Vid halv två kom morfar, farfar och Marita hit. Vi åt middag vid två tiden så att jag och Emma skulle hinna se Kalle Ankas jul. Förövrigt var det jättegott, för den som undrade om det var gott! Efter Kalle Ankas jul så öppnade vi resten av julklapparna och jag tänkte dela med mig av vad jag fick till er! 




Bild ett: Sjutton olika nagellack
Fyra stycken nagelfilar 
En nagelpenna
Christina Aguilera parfym
Katy Perry - Killer Queen bodylotion
Derma V10 - Strawberry body butter

Bild två: 2700 kronor
En blomma i tomte kruka
Chokladdoftande ljus
Anthon Berg - Marsipankakor med jordgubbsfyllning
Nysilver teskedar som tillhörde min gammelfarmor Astrid

Bild tre: Almanacka
Astrologi bok över fiskarnas år
Receptförvaring
Kalender över 2014 med manliga kändisar (ONE DIRECTION ÄR I MARS!!!!)
Absolut Music 71 
One Direction pennor, stickers och block
Övningskörningsskylt

Bild fyra: Poster med London 
Englands sängkläder 
Amerikansk-flagg pläd
Tre par trosor
En svart tröja

Det var mina julklappar i år och jag är supernöjd! 

Igår på juldagen var vi i Ingribyn (där jag bodde innan) och hade släktkalas med släkten på pappas sida.
Vi var runt trettio personer så det var väldigt varmt! Men det var jättetrevligt, träffade alla mina sysslingar som jag känner till på pappas sida, min yngsta kusin samt en av mina farbröder. God mat var det också, fanns så mycket att välja på att man nästan blev mättad av att se på det! Vi kom hem runt elva tiden skulle jag tro och jag somnade vid halv två. 

Idag har jag kollat på tre avsnitt av Vänner, två avnistt av första säsongen på American horror story och ett avsnitt av Breaking bad, jag har så bra smak på serier, gosh. Följer sex stycken olika serier tror jag och det går hur bra som helst, finns alltid någonting att kolla på! Just nu väntar jag på American horrorstory, The walking dead och Degrassis nya avsnitt men medans kollar jag på gamla serier, perf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback