Plugg, plugg, och ännu mera plugg.

Nu sitter jag här i min ensamhet igen.
Pappa sover, mamma hämtar Emma och Mary och Julia åkte hem vid tolv.
Så vad gör jag? Har världens röjar party? Nej knappast.. Jag pluggar, oh god.

Känner mig jätteslö och degig idag, en gnutta huvudvärk också! 
Förövrigt är det bra, lite tråkigt att det redan är måndag imorgon men det betyder bad för mig och Viktoria.
Tror vi har kommit överrens om att Gymma eller bada måndag,tisdag och onsdag. Sen får vi se resten av veckan.

Denna veckan har inte gått så bra, men jag har haft mycket för mig och även dom jag gymmar med också.
Men nu tror jag inte att jag har någonting mer att skylla på, har ett städat rum, jag har snart gjort klart allt som ska vara inne, har gjort matteprovet i fredags. Finns inte så mycket mer kvar nu, ingenting vad jag kommer på, på rak arm så det är bara att ta sig i kragen och sätta fart! 

Som grädde på moset så ska jag tjocka mig idag, med en grekiskrulle..
Ja, men det får väl gå I guess. Behöver ju inte möläta kanske. 

Huvudvärken blir allt mer intensiv och min koncentration rinner ut i sanden känner jag, har bara en punkt kvar att skriva om, snälla låt mig bli klar med detta, sen kan du gotta dig med onyttigheter och Degrassi och känna hur paniken lättar!
 
Goaste One Direction tröjan på mig idag, love. 
Förövrigt är det var 94 dagar kvar till konserten, är helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback