Sovmorgon, Tutankhanum, tågåk.

God kväll alla mina fina läsare! 
Hoppas ni har haft en toppen dag, det har jag kan man väl säga! 

Började som sagt inte förän 12:05 och det var ingen ansträngande lektion alls, vi hade en liten föreläsning och pluggade lite inför historieartikeln, har fortfarande inte fattat vad de handlar om egentligen.. 

Slutade 14:30, tog 14:32 bussen till resecentrum tillsammans med Julia för att ta tåget till Vänersborg, tåget var 20 minuter sen och pågrund av det missade jag min buss i Vänsersborg och fick vänta på nästa buss som kom 30 - 40 minuter senare. Riktigt segt, + det var knarklangare och alkholister inne på resecentrum i Vänersborg. Härligt..

Jaja, jag kom hem tillslut och har ätit middag och till och med PLUGGAT! Tro det eller ej, jag har varit duktig och pluggat idag, hoppas att någon är stolt över mig där ute. Om inte, så är iallafall jag stolt. 

Här är en bild på Julia på tåget, gullungen åkte tåg tillsammans med mig till Vänersborg för att jag inte ville åka själv och åkte sen tillbaka till Trollhättan, ungen är ju galen haha, just det som får mig att älska dig.

Kommentarer
Postat av: Kitty Hooter

Vad vill du mitt liv pullzter

Svar: Hahah, jag vill att du ska vara mer delaktigt pullzter
Sara Brändström

2013-01-20 @ 21:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback