20 dagar kvar

Hej på er, jag bloggade inte igår för att jag inte hade någonting att berätta.
Har egentligen ingenting att berätta idag heller.

Jag har vänt på hela dygnet nästan. Lägger mig vid 03:00 - 04:00 på morgonen,
och går upp vid 12:30 - 13:00 när mamma väcker mig, haha..

Men idag är det bara 20 dagar tills vi åker till Azorerna, och det ska bli så jävla gott! 
På fredag kanske jag ska vara med brudarna, ska även klämma in att vara med andra kompisar också.
Kanske tälta, middagar eller vad som helst. Är rastlös, sitter nästan bara framför datorn och pratar med mina datornördar. Trevligt det med när man är seg, men men..

Såhär ser jag ut idag, onödigt inlägg men får ju skäll varje gång jag inte bloggar så skyll er själva! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback