Fallensdagar

Hej på er sitter i Linnéas vardagsrum och kollar på vägen ut tillsammans med henne. 
Vi kom hem vid halv ett ungefär skulle jag gissa på. 

Idag tog vi på oss kläder vid två tiden på eftermiddagen, vid tre mötte jag upp Julia för att umgås lite med henne.
Vid sex tiden mötte jag upp Linnéa igen för att åka hem till Emma och de andra tjejerna. 
Vi kom dit strax efter sex och stannade till halv tio, då drog vi till Fallen för att kolla på när Linnéas dansgrupp dansade och sedan när de släppte ut massvis av vatten.

Igår såg vi Eric Saade och gud i himmel vad snygg han var, vi åt även på Mejeriet ett litet mysigt fik i Trollhättan.
Och imorgon så ska vi se på fyrverkerier och Agnes Carlsson. 

Kommer bättre uppdateringar och mer ingående när jag kommer hem, men nu har ni lite koll iallafall!


Checka min instagram för bättre uppdateringar @ssaraduvet , kommer hem på måndag någon gång! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback