Home again

Hej på er! Jag kom hem för en timma sedan, måste erkänna att det är väldigt skönt! 

Idag vaknade vi vid tio tiden pågrund av ett telefonsamtal, medans jag var i duschen så var ena Lisa att åka hem för att sedan åka vidare till tandläkaren. Jag och den andra Lisa tog en promenad till ICA för att handla mango, iste och färskt bröd, hemmagjord hotellfrukost som igår! 

Slänger upp fyra instagram bilder och måste tillägga att Linnéa är en utmärkt värd! 

Jag och Linnéa satt och åt middag vid bryggan igår, sallad alldeles perfekt.
Vid 23:00 så avslutades fallens med fyverkerier
I fredags gjorde jag och Lisa kransar som vi gick omkring med!

Min och Lisas frukost i morse
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback