So c'mon

My emotions change so drastically everyday.
I could feel on top of the world & then, suddenly,
I'm numb. Seconds from breaking down.

God morgon världen! 
Jag har sovit som en kung i natt trotts världens åskväder. 
Hur gott som helst att sova medans det åskar, eller bara höra åskan. Perfekt.

Behövde tydligen inte jobba idag, som jag var smått inställd på så jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag.
Som sagt har jag ju min moster + två av mina kusiner här så får se vad dagen erbjuder. Hittills är det bara jag, min moster och min pappa som är vakna så, hehe...

Idag är det bara 5 dagar kvar tills vi åker, och jag är så taggad!

Måste även säga att jag saknar mitt röda hår och funderar på om jag ska färga det rött till hösten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback