Spontan tripp till Göteborg.

God kväll på er kära läsare! 
Jag har precis kommit hem från en heldag i Göteborg med mina fina vänner Lisa och Linnéa! 

Blev väckt 12:15 av att mamma kom hem, jag kollade en snabbis på mobilen som var spammad av Linnéa och framför allt Lisa på både facebook och sms, haha de hade försökt väcka mig.. Men jag hann i tid till det tåget vi skulle ta! Hann till och med fylla på mobilen innan också! 

Så vi var framme i göteborg 14:30 och åkte hem vid 19:30 igen, 5 timmar av strosande i småaffärer! 
Vi hittade till och med röda partymuggar, JA DET ÄR SANT!!! Men tänker inte berätta vart, mwohahaha!

Till sist firade vi en bra dag med en Frappé från Espressohouse!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback