Vinbärskaka

God eftermiddag på er allesammans! 
Idag har det hänt en heldel för att vara en slödag.

Jag började dagen (10:20) med att ta en lång varm dusch.

Strax efter det så räknade jag och pappa alla mynt som vi hade i våran colaburk (enorm) det visade sig vara 1100 kronor där i, tänk vad mycket mynt man samlar på sig ändå! Pappa och Emma tog mynten och växlade och tog även ut pengar till resan om 4 DAGAR! (euro)

Efter det så fick jag och pappa åka till Melleruds polisen för att få ett intyg på att jag inte har gjort någonting brottsligt eftersom jag har jobbat med barn. Så nu ska vi bara skicka detta pappret till Kiruna för att sedan få det tillbaka hem igen, haha..

Och nu alldeles nyss har jag gjort en vinbärskaka, toppingen var jättegod iallafall, haha! 
Vi ska fika på den senare då kommer möjligtvis även min farbror hit, familjefest.

Ser den inte helt okej ut?
Om ni också har vinbär i massor kan ni också göra samma kaka som mig om ni klickar här!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback