Drunk words sober thoughts

God förmiddag! 
Jag hade ingen möjlighet att blogga igår då jag var lite upptagen! 

Okej, inte särskilt upptagen förutom på förmiddagen/eftermiddagen..
Jag hann att baka och sjösätta våran båt igår iallafall! 
Tog även en snabb båttur för att se till att ingenting läckte innuti båten!


Den riktiga anlednignen till att jag inte bloggade igår var för att jag drog ur internetet pågrund av att det åskade.
Jag var ensam hemma och gjorde tusentals saker samtidigt.

Pratade med mamma i telefon, drog ur massa kablar, hade muffins i ugnen, såg till att det inte läckte in i källaren och diskade. Jag tog första bästa kablar för att det skulle gå snabbt och smidigt, det gjorde det men följden a det kanske inte var smidigt.

Jag drog ut telefonjacket och det tänkte inte min pappa på när han skulle koppla i intenetet igen, så vi trodde att åskan hade hunnit slagit ut internetet eftersom det åskade alldeles utanför huset.. Men så var det inte, vi hade missat att koppla i det bara, det var ju skönt det iallafall! 

Idag har jag inte hunnit göra så mycket, skickade nyss i väg pappa och Emma för att handla mat och jag väntar på morfar eftersom vi ska åka till gamla mormors och mormors grav! 

Saknar mitt crew redan och det är hemskt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback