Härlig långhelg

Hej på er! 
Denna fina långhelg har jag inte skrivit så mycket utan mest slängt upp bilder som har talat för sig själv, men nu har jag ingenting särskilt för mig så jag kan summera min helg i ett par meningar!

Torsdag (nationaldagen) : Jag och ''mitt'' härliga gäng åkte till Göteborg för att picknicka tillsammans på Picknickfestivalen. Dagen var väldigt lyckad och alla verkade ha roligt! Lite hög musik kanske, man kunde inte samtala särskilt mycket men det gjorde inte så mycket!

Fredag : Även denna dag var jag tillsammans med ''mitt'' härliga gäng, vi samlades hemma hos Gry i lilla Grästorp. Vi grillade och hade det trevligt, vi spelade även kubb och jag och Lisa sprang på åkern för att busa till det lite, får hoppas att han som odlade där inte märker någonting! Vill även tillägga att jag och Lisa sov ute under stjärnorna (som inte syntes pågrund av alla moln) för första gången! Medans de andra sov inomhus.


Lördag : Jag, Viktoria och Izak gick hem ifrån Gry vid 9 tiden på morgonen för att hinna med 09:45 tåget, var väldigt jobbigt att gå cirka 5 km nyvaken.. Var hemma vid 11 tiden och låg i soffan exakt hela dagen. Kollade på Maddes bröllop vilket var väldigt fint och halvsov större delen utav dagen.


Söndag : Idag vaknade jag vid nio tiden, varit och handlat blommor, planteringsjord och blommor. Har även planterat och rensat ogräs om inte det var självklart eftersom jag köpte jord och blommor. Har även tvättat och städat morfars bil så den skiner i solskenet. Även idag har jag varit rätt seg, men behöver inte gå upp förän vid 8 tiden imorgon så är rätt nöjd.


Fler bilder från min fina helg finns nedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback