Jag kanske inte är den lyckligaste tjejen på jorden, men jag ler som jag vore.

Instagraaaambild (@ssaraduvet)

Hej på er! Och förlåt för dåliga blogginlägg dessa två dagar.
Men ni verkar ha roat er med att kika in på min blogg ändå för statistiken har ökat! - Världens bästa bloggläsare.
Dock är jag på dåligt humör av olika anledningar, och har därför ingenting att berätta eftesom jag inte gör någonting. 

Men idag blev jag iallafall väckt strax innan ett av mamma som slutade jobbet då.
Ett par timmar efteråt var det dags för frukost/lunch/middag på thairestaurangen i Mellerud, hur gott som helst!
Fortfarande mätt och det är det ända jag har ätit på hela dagen, ops. Thaimat är det bästa som finns verkligen!!

Nu ska jag fortsätta sjunga med i mina favoritlåtar, tumblr:a, kolla andras bloggar och kanske prata med en och annan person på skype! Ha det så bra, Sveriges bästa bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback