Life's a game made for everyone and love is the prize

Min sommarlista på spotify är så.. Min musiksmak, konstigt va?
Har inte så många låtar men har faktiskt lagt till två låtar idag! De borde vara stolta för att få vara med! 
Har bara killar på min lista.. Så kunde ju inte bryta de spåret så fick bli Avicii och Union J som fick hederligt komma in på min lista.

Idag har jag inte gjort mer än att kolla på Degrassi, i sådär 4-5 timmar, lagomt.
Sedan har jag ätit grillat och Izak har precis ringt och frågat om jag och Viktoria vill komma till honom.
Så nu väntar vi bara på svar om Viktoria får eller inte, sen blir det party hela natten lång, som vanligt.

Jag och min katt är så lyckliga tillsammans och älskar varandra lika mycket.
Syns inte det?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback