Skräll

God morgon världen, vilken underbar dag! 
Solen skiner, himlen är alldeles klarblå och fåglarna kvittrar! 
Den enda nackdelen var att jag väcktes några gånger av hammrande hos mina grannar.. Jaja.

Nu är jag iallafall vaken sen 45 minuter sedan tillbaka.
Har hunnit göra mig i ordning och om 15 minuter kommer Viktoria för att hämta mig och vi ska till Överby.
Så måste skynda mig att äta någonting! 

Ful fiskmås 
 

Måste bara berätta att det är en skräll att Melleruds kommun ligger sist ännu en gång i Västra Götaland.Denna gången handlar det om sommarjobb, 0.3% av 100 får sommarjobb här medans i Sotenäs där får 22% sommarjobb, good work Mellerud. Inte konstigt att jag inte har något sommarjobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback