Äntligen klar!

Hej på er där hemma, i skolan, på jobbet, utomlands eller var ni nu befinner er! 
Jag är äntligen klar med mitt tal till nationella imorgon! Och det är så otroligt skönt! 

Imorgon ska jag alltså framföra mitt tal till hälften av min klass.. Det känns ju lite sådär. 
Jag vet inte hur deras reaktioner kommer att bli och jag vet inte hur jag kommer att reagera heller..
Förmodligen kommer jag att darra och stamma men det är bara att kämoa vidare! 

Iallafall, har styrt upp lite inför lovet och nästa torsdag kommer mina Trollisar hem till mig! 
Och denna fredagen ska jag och Viktoria åka på ishockey och kolla på Färjestad - Luleå.

Nu är jag jättetrött så jag ska duscha innan halv åtta hos mig och säsongsavslutningen av familjen annorlunda! 

Ha det så bra sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback