Bloggandet sjunker och lika så gör statistiken

Hej på er! 
Verkar som om alla bloggare har hamnat i en svacka! 
Det är ingen som bloggar längre, men jag känner att jag inte har så mycket att blogga om heller just nu för tillfället. 

Iallafall, idag hade jag matte, NO, klassråd och historia.
Matten räknade jag på rätt bra. NO:n var rätt rolig då vi fick leka läkar. Klassrådet var drygt, men vi fick iallafall kolakakor som Tora och Lovisa hade bakat, nästa gång är det min och Lottas tur. Historian gick rätt snabbt eftersom jag,Lisa och Linnéa fick sluta tidigare.

Vi åkte till Överby för att kolla på en ny present till deras kompis som också heter Lisa, blev lite strul där. 
Jag hängde med för att kolla om min kjol hade kommit in på Gina Tricot än, och det hade den ju INTE. Blir så sur..

Min buss var sen så jag missade bussen från Vänersborg, men jag hade tur att mamma och pappa var i Vänersborg så fick skjuts hem! + På morgonen fick jag skjuts till skolan! När vi kom hem hade morfar lagat mat, och det var gudomligt gott! Mums filibaba! 

Nu sitter jag i skype tillsammans med Viktor och har kollat på 4 avsnitt av Degrassi! 

Var även med i ttela idag, sexbomb.
- Vem tror du vinner Melodifestvalen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback